söndag 3 januari 2010

Löpning i kyla med lavedellolja

Jag löptränar året runt, utomhus, oavsett väder och vind. Det finns inget väder som kan hindra mig! Ruggigaste löprundan hitills gick av stapeln i ca 25 minus - i kängor och snödräkt, men det är en annan historia. Att andas in kall luft besvärar mig inte, det är bara att det det lugnt och inte dra för djupa andetag. Värre är det med kylan i ansiktet, det är ju en dödssynd att tvätta sig i ansiktet innan en kall löprunda, det brukar svida en del om det är runt 10 minus eller kallare oavsett om jag smörjer mig med hudkräm eller inte. I år har jag dock upptäckt en produkt som hjälpt mig den senaste tidens rundor. Produkten ovan. Några droppar i ansiktet innan sängdags och på morgonen är huden lagom fet och motståndskraftig för en kylig löptur. Läs mer på:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar