tisdag 5 januari 2010

Icebug

Att löpträna är för mig lika naturligt, och viktigt, som att äta och sova. Löpningen är grunden för mitt välmående och goda hälsa. Året runt, oavsett väder, så blir det minst 2 pass per vecka, ibland 3-4 beroende på hur mycket övrig träning det blivit. Detta året har jag verkligen fått användning för mina grymma "isbaggar". De är tre år gamla nu men förra året gick de inte en meter ens om jag minns rätt. De senaste veckorna har de gått ett stort antal mil, de är grymma!

http://www.icebug.se/

Running is to me as important as eating and sleeping. Every month of the year, no matter the weather, I run at least twice per week. At this time of the year I’m so happy that I have my icebugs, they protect me from accidents on icy and slippery paths in Älvsjöskogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar